Tuesday, July 15, 2008

غروب

چه خوب بود اون زمانایی که کلاس می رفتم و وقتی بر می گشتم برق رفته بود و اومده بود، الان سه روزه که برق ساعت چهار میره ساعت شش هم میاد، که من هم طبعا خونه ام، این ساعت قطعی برق انگاری داره می چرخه
امروز ساعت شش به محض ورود ِبرق آب رفت، این دیگه جدید بود
واقعا تعارف نکنید؟ جدی می گم ؟ خب اصلا بریم بمیریم چطوره، ها؟
دوست دارم بدونم دیگران موقعی که برق نیست چی کار می کنن؟ حالا تلفن زدم از چند نفر پرسیدم امروز، ولی راه حلاشون بدرد من نمی خورد، من همون که برم دوش بگیرم و بشینم تمرین زبان حل کنم و غر بزنم و فحش بدم بشتر به کارم میاد
.
نمی دونم حالا که این کلاس زبانا تموم شده، واسه اینکه مهارت اسپیکینگ به فنا نره چی کار کنم؟
فکر کنم با در و دیوار صحبت کردن بد نیست، یکی جدیدا گفت که ضبط کردن صدا هم خوب جواب میده، حالا باید امتحانش کنم.
دیگه چیزی به فکرم نمی رسه
پس شد، در و دیوار، ضبط صدا، دیگه ه ه ؟
.

4 comments:

اردی خان said...

don't push yourself... just try to be alive...!!! and it would be the best for you. you think that, it works when you are nerves?
i am gonna tell you many things but ... :)
forget it... how you doi'n?
by the way, check my new chat box.lol
i kicked the old damn c-box... just try the new one. it is really great. see you lady calendar

اردی خان said...

درود بانو

حابا بیا ببین چه سیستم چتی برات گذاشتم کیف کنی. فقط اومدی برو پایین صفحه و ثبت نام کن که هر موقع میای مشکل نداشته باشی.برای کامنت فعلن از سی باکس استفاده کن تا یه فکری براش بکنم. هنوز مشکل دارم با سرور

اردی خان said...

من شب ساعت 12 به بعد به وقت ایران هستم یا پیش مانی هستم یا تو وبلاگ خودم. پیغام بزار بگو کی میای بعد میام که اگه خواستی با هم حرف بزنیم. ببین اگه موزیکهای جدیدم کار نکرد روی دستگاهت یا دانلودی بود یعنی باید دانلود میکردی به من بگو تا عوضش کنم

masgh said...

سلام
من میگم تو دوران قطع برق روی پایان نامه کار کنید من خودمم هم فقط همون موقع ها کتاب میخونم یه دوسه تایی برام کتاب معمولی مونده همونارو به بدن میزنم شما هم پایان نامه رو در یاب . میگم هوا هنوز سرد نشده؟؟