Wednesday, July 2, 2008

شب

امروز امتحان فاینال یکی از کلاس زبان ها داده شد، یعنی از این به بعد روزای فرد خلاص، فقط روزای زوج می مونه که این کلاس آیلتس رو میرم
یه جوری هم به این استاد راهنماهه فهموندم که من الان سه هفته ای میشه که روی ماه این پایان نامه رو ندیدم، هیچی نگفت، فکر کنم از خیر ما گذشت، یه دو هفته دیگه هم دووم بیارم حله دیگه، کلاس زبانه تمومه و منم با خیال راحت میرم شمال
واه واه، شمال در ماه مرداد، چه شود، یعنی بدترین موقع سال، ولی کلی برنامه دارم واسه اون یه ماه غیر از بیمارستان رفتن البته
امروز هم چمبه حرکت کرده سمت تهران، الان تو راهه، یعنی رودهن بود که من الان بهش تلفن زدم
خوشحالم
هی هی
.

3 comments:

به سوی کانادا said...

final day is the best day!
www.ashoo1970.blogfa.com

کوکولی said...

اصنشم که خیلی به ماها بی توجهی!!! چون تا این معشوق گوگولی شما میاد یادت میره پست بزنی دیگه!!! بابا محض رضای آقای خدا دلت میاد(؟) من کلی با ذوق بیام بعد به تو که برسم پست نزده باشی؟؟!!

masgh said...

خوبه . خوشحال بودن خوبه خوش به حالتون که میتونید خوشحال باشید .شمال منم میخوام برم اونجا شاید حالم بهتر بشه نمیدونم فقط فکر کنم الان دوستون رسیده تهران . آهای دوستشون اگه صدای منو میشنوی زود به زود بیا که ایشون زود به زود خوشحال شه . چون خودم هیچ دوستی ندارم که بیاد خوشحالم کنه . دیدم از نوشته خوشتون اومده بود خواستم بگم .....ب