Wednesday, June 25, 2008

اونورتر

از قبل به این استاد راهنماهه گفته بودم که من 10 تیر واسه نمونه گیری میرم شمال، ولی الان تا آخر تیر واسه کلاس زبان مجبورم تهران باشم، نمی دونم چطوری بپیچونمش؟
دارم هی رو گزینه های مختلف کار می کنم، ولی اینکه بگم مریض شدم بهترین گزینه است
نمی شه به تلفناش جواب نداد وگرنه یه ماه خوراکش بود که بگم موبایلم گم شده و از این حرفا
تازه قرار هم بود که فصل دوم پایان نامه تموم بشه، که من اصلا دو هفته اس حتی یه لغت بهش اضافه نکردم، بهش فکر می کنم حالم بد میشه
تازه هفتۀ بعدم قراره مامان باباهه بیان تهران، بعدشم که اونا رفتن قراره چمبه بیاد، دیگه وقتی نمی مونه که
منطقی ِ کاملا
نمی دونم چرا این استاد ِ درک نمی کنه

5 comments:

masgh said...

اهان رسیدیم به بحث شیرین پیچاندن من تخصصم در دوران تحصیلی همین بوده ولی چون ممکنه گمراه بشین شگرد هامو لو نمیدم یه بار به یکی آموزش دادیم جد و آبادمون رو آوردن جلو چشمون جد وآبادش .در مورد اون عکس هم نوشتم که چه کنیم . میگم شما یک ساعته سه تا پست دادین .یه ذره زیاده روی نکردید در پست دادن

اردی خان said...

حضرت علیه تشریف فرما شده بودین من حضور!!!!!نداشتم میبخشید. دیشب دعوام شده بود با دو تا احمق تو وبلاگ مانی. داشتم ادبشون میکردم البته نه با حرفهای زیبا (فحش) بلکه با بی ادبی کامل!!! یه کلمه هم بهشون فحش ندادم. یه مادر دختر بودن که میخواستن به تجربیات سالیان دراز مبارزاتی من خدشه وارد کنن.اوهوکی.اینا نمیدونستنن با کی طرف حسابن. خلاصه دختره یه کم به راه راست هدایت شد ولی مادره همچنان احمق موند. حالا خانومی حساب کن مادره مدد کار اجتماعی بود و هنوز قانون ارث و طلاق رو نمیدونست. یه سری مهمل بهم میبافت که من یکی تو سر خودم میزدم دو تا رو کیبورد.تازه دیروز سگم رفته بود جیش کرده بود روی یه بچه کوچولویه چشم آبی !!!! وای حالا امروز نمیدونم میخواد پاش رو بگیره بالا رو سر کی جیش کنه؟ حساب کن نره خره گنده خجالت نمیکشه.

اردی خان said...

"Listen" and "Silence" are two words with same alphabets that those are very important for friendship because an only true friend can "Listen" you when you are "Silent" ...!!!

Donya said...

ببخشید من پابرهنه می دوم وسط ها . اصلا نمی دونم جریان چی هست !! ولی حالا اون از کجا می خواد بفهمه که رفتی یا نه؟از اون ور هم بگو نمونه گیری ام طول کشید .

Donya said...

خودمونیم عجب استاد گیر و بیکاری داری ها (;