Monday, May 19, 2008

شب

امروز رفتم کلاس فرانسه،دیدم تعداد بچه ها 21 نفره،در صورتی که گفته بودن چهارده نفر،منشیه میگه نه اینا قراره که چند نفرشون برن،کلاس شما 16 نفره،میگم آخه شما که گفته بودین نهایتا 14 نفر،میگه حالا 2 نفر که توفیری نداره
بعدش با بچه ها نشستیم دور ِ هم ساعتای کلاسو جمع کردیم دیدیم اینا که گفته بودن اول 72 ساعت،کلاس اینقدر نیست،54 ساعته
رفتم به منشیه میگم،خانم این کلاس که ساعت 4:15 شروع میشه و 7:45 تموم میشه،وسطش هم 0.5 ساعت استراحت داریم که میشه سه ساعت درروز و با حساب هفته ای سه روز میشه هفته ای نه ساعت و با حساب شش هفته میشه کلا پنجاه و چهار ساعت،نه اینی که شما گفتی هفتادو دو ساعت!!!!؟؟؟؟؟؟فرق اندوتا با هم 18 ساعته!!؟؟؟؟یعنی شما 18 ساعت زیاد گفتید!!؟؟
در کمال وقاحت به من میگه که:یعنی میگید ما دروغ گفتیم؟؟؟؟
منم گفتم آره دیگه،پس این چیزی که گفتین اسمش چیه؟
اعصاب پصاب واسه ما نذاشتن امروز خلاصه،در نهایت اینکه من از اون کلاس انصراف دادم و قرار شده که سه شنبه برم پولمو پس بگیرم
ولی بدترین نکته امروز این بود که من رفتم دوغ خریدم،بعدش گذاشتمش تو یخچال،یه چند ساعتی که گذشت گفتم برم یه لیوان بریزم بیام بخورم،خلاصه با کلی ولع ِ یه چیز ِ ترش و خنک یه قلپ خوردم دیدم شیره،یعنی یه حال گیری عظما بود این

0 comments: