Sunday, January 4, 2009

شنبه 14 دی ماه سال 1387

این قانونه که وقتی دو نفر می خوان طلاق بگیرن، اگه خانم هنوز دوشیزه تشریف دارن، می تونن شناسنامه شون رو عوض کنن و اسم دو طرف از شناسنامه ها پاک می شه

.

با چمبه رفته بودیم دفترخونه یه سری کار انجام بدیم، دفترداره مجرد بود، تا چمبه رفت بیرون چند تا فتوکپی بزنه به من گفت، شما یه دوست مثل خودت نداری؟ یعنی منظورم اینه که همه چیزش مثل شما باشه، واسه ازدواج منظورمه

البته من یه بار ازدواج کردم ها، یعنی عقد بودیم ولی جدا شدیم، دختره پیسی داشت به من نگفته بود، من هم تا فهمیدم طلاقش دادم، البته یه چی بگم ها، شناسنامه ام سفیده، چون تصرف نکرده بودم تونستم شناسنامه ام رو عوض کنم
.

3 comments:

SHAZ said...

تصرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تهمينه said...

چه قوانین عجیب غریبی هستن. الان عکسی رو دیدم که از گرگان گذاشته بودین و پستی که در مورد قطعی گاز نوشته بودین خیلی نوستالژیک شدم. من تقریبا گرگانی ام. یعنی گرگان دنیا اومدم. بعد رفتیم ساری. بعد من دانشگاه گرگان قبول شدم. تمام عمرم بین راه ساری-گرگان در رفت و آمد بوده ام! :دی

tAli said...

:))