Monday, November 24, 2008

یک شنبه که الان نمی دونم چندمه

باز غرغر در مورد پایان نامه شروع شد به سلامتی
هفتۀ پیش شنبه 25 آبان رسیدیم گرگان، درگیر اسباب کشی، از دانشکده تلفن زدن پاشو بیا 4 شنبه پره دفاع داری، بابااا، بی خیال من هنوز نرسیدم وسیله هام و باز کنم
خلاصه که انداختمش واسه این هفته، هنوز نرسیده  باید دوباره برم تهران
هشت ساعت راه
فقط هم تونستم پاورپوینت هاشو آماده کنم، هنوز یه دور هم از روش نخوندم
این 4 شنبه پره دفاع، دو سه هفته بعد دفاع نهایی، برطرف کردن اشکالات، تحویل دادن پایان نامه، انجام کارای فارغ التحصیلی
فکر کنم اینطور که بوش میاد سه چهار دفه ای مجبورم پشت هم برم تهران
زودتر این کابوس دفاع هم تموم بشه
.

3 comments:

aryana said...

dorood dooste aziz
wow,midoonam ke defa kheili kheili sakhte o karaye payan nameh vagean moshkel.yadame ke yeki az bachehaye foge daneshkadamoon tooye dorane payan nameh az karo esteres oon kheili kheili lagar shodeh bood tori ke adam fekr mikard engar ye bimarie ajib gerefteh.
kholase khoda govvat,paydar bashi.

calendar said...

راستش من جایه خاصی رو که نمی شناسم
ولی من کلا ادم بی خیالی هستم

aryana said...

ok,kheili khobe in tori,mersi.