Saturday, May 24, 2008

شنبه 4 خرداد 1387

یکی از بچه های کلاس که یه عنوان تخمی انتخاب کرده واسه پایان نامه اش و این عنوان چهار بار ِکه رد می شه،هی پافشاری می کنه واسه تصویبش
باز اون روز اومده بود دفاع کنه دوباره، شاید که قبول کنن
خلاصه با بچه ها که با هم بودیم گفتیم بهش بگیم که بی خیال شه وعنوانشو عوض کنه و اینقدر خودشو پیش استادا ضایع نکنه
اون هم تو صورتمون نگاه کرد
و
گفت : من این و عنوان وعوض نمی کنم،استخاره کردم خوب اومده
من به فنا رفتم،خاک شدم،پودر شدم،نابود شدم،غلت زدم از خنده،هااااا
باباااا علم، بابااااا دانش، بابااااا سال2008شد خاک بر سرم، بابااا اسلام شناس، خدا باور، باباااا فوق لیسانس، بابا 18 سال درس خوندی ی ی آدم نشدی، بابا خاک بر سرت کنم که هنوز اندر خم یک کوچه ای
آخه فکر کن بشینی قرآن باز کنی واسه تصویب عنوان؟!!!؟؟؟؟؟؟
می خواستم خفش کنم انصافن
خاک بر سر می گیرِ دعا می خونه به آب فوت می کنه می خوره که شاید فرجی بشه به کارش
ای تو اون فرجت
از ده ستاره به این ده ستاره میدم خدایش به جااااااااان خودم،یعنی آخر علم بود این هااااااا

4 comments:

NEWsħĀ said...

جولی ناز مرسی از اون چیزا که نوشتی برام .. همون ده تا
چنان من شک شدم که هنوزم نمیدونم چی بگم ؟ ممنون ، خیلی ممنون

NEWsħĀ said...

>:d< 10000000000000000000

اردی خان said...

درود بر تو عزیز من. قشنگ نوشتی یه چیزی هم شبیه به این سر من اومد چند سال پیش سر پایان نامه. در ضمن تو سایت مانی سوال کردی جواب دادم اما اینجا هم میگم : من مقالاتی درباره علی دارم به وب لاگ من سر بزن می تونی بخونی. در ضمن از 1-2 روز دیگه هم داستانی واقعی درباره علی تو وب سایتم میگذارم. راستی اون فیلمی که رادان درباره اون شرکت صحبت میکنه رو کجا می تونم ببینم؟ منظورم دوربین مخفی و استخدام منشی زن. ممنون میشم اگه بگی.

Calendar said...

راستش من الان یادم نیست که تو کدوم وبلاگ لینکش کرده بود،ولی شما تو یو تیوب سرچ کن"استخدام منشی در ایران"لینکشو حتما میده،یا برو تو گوگل ویدیو همین و سرچ کن