Thursday, May 15, 2008

پنج شنبه 26 اردیبهشت سال 1387

نوزاد می تونه در داخل رحم پوزیشن ها و قرار های زیادی به خودش بگیره، ولی جدای ِ از همۀ بحث های تخصصی،بهترین پوزیشن واسه به دنیا اومدن یه نوزاد این پوزیشن ِعکس اول ِ،یعنی حالتی که صورتش به طرف پشت مادرِ،در پوزیشن ها و قرار های دیگه، به دنیا اومدنه نوزاد گاهی خیلی سخت (مثل عکس دوم،سوم)وحتی غیر ممکن ِ(مثل عکس چهارم)،پس بهترین شرایط شد اینی که تو عکس اولی می بینین

خب حالا گوش جان بسپارید به سخنان ِ یکی از پروفسور های دانشگاه شهید بهشتی تهران

با ایشون بیمارستان بودیم و داشتیم از محضرشون مستفیض میشدیم که با یه حالت عرفانی برگشت گفت،بچه ها من گاهی وقتا تو کار ِ خدا می مونم!!!هیچ کار خدا بی حکمت نیست!!!اصلا ببینید همین پوزیشن های به دنیا اومدن نوزاد!!!یعنی بچه هاااااااااا خدا داره به ما میگه که اگه فرمان ببری و سجده کنی به من،من راه رو بهت همواااار می کنم و راحت به دنیا میای و همه چی رو براهه
ولی اگه نافرمانی کنی ی ی ی؟؟؟؟اگه سجده نکنی به من؟؟؟؟حتی دنیا اومدنت هم دردسر می شه!!!اصلا ممکنه به دنیا نیااای و وسط راه تلف شی ی ی!!!یعنی داره از همون اول تکلیفشو با بندۀ خودش معلوم میکنه،که اگه بگی نه!!!سجده نمی کنم!!!سرتو بگیری هوا!!!!پاتو بگیری زمین!!!دیگه کارت از همون اول زندگی سخت میشه!!!از همون اول تو دردسر میفتی


بعضی بچه ها اشک تو چشاشون جمع شده بود و احتمالاحضور خدا رو در قلبهاشون بیشتر از همیشه احساس می کردن،هااااااا
منم راستش هی به بقیه نگاه میکردم و فکر می کردم که آخه قدیما که علم پیشرفته نبود و اینا،،مردم بیچاره واسه هر چیزی خدا می ساختن ،حالا که دیگه حداقل تکلیف این پوزیشن ها و دلایلش سالهاست که مشخصه باز اینا ول نمی کنن

اصلا اینا اگه همه چی رو به کون خدا وصل نکنن میمیرن
فتبارک الله احسن الخالقین
بابا بی خیال،برین بمیرین لطفا

0 comments: