Wednesday, January 5, 2011

.
آدم بعد از یه مدت که هی سالاد می خوره خسته می شه و دلش غذای گرم می خواد، جدیدا همون محتویاتی که قبلا
خام می خوردم(غیر از گوشت البته) رو یه طورایی گرم می خورم
مثلا کدو سبز رو حلقه حلقه می کنم بعد می چینم کف ماهی تابه تفلون بدون هیچ روغنی و حرارت و زیاد می کنم، حدود چهار دقیقه طول می کشه که دو طرفش طلایی می شه، نه اونقدر نرم هست مثل کدوی سرخ شده و نه اونقدر خیار مانند مثل کدوی خام، از همه مهمتر گرم ئه
با قارچ هم همین کار و می کنم، همچنین با سینه مرغ
سینه مرغ و تیکه های کوچیک خورد می کنم که سریع بپزه مثل بند انگشتی، بعد با پیاز و فلفل نمک قاطی می کنم و می چینم کف ماهی تابه، این هم چیزی بیشتر از ۵ دقیقه طول نمی کشه
بعد هم گیشنیز و گوجه و فلفل دلمه و آواکادوی خورد کرده رو اضافه می کنم
کل این مراسم فکر نمی کنم بیشتر از یه ربع بشه
این غذا یه چیزی حدود ۴۵۰ کالری داره
.

0 comments: