Wednesday, May 19, 2010

پریروزا یه نامه ای از آژانس املاک که خونه رو ازش گرفته بودیم رسید دستمون، دیدیم که صابخونه قراره بیاد از خونه بازدید کنه، بعد یه لیست هم همراه نامه بود که چه چیزهایی رو قراره ببینن و باید تمیز باشه
مثلا پرده ها، کابینت، موکت، سرامیک ها، آینه ها، شیشه ها، اصلا همه چی
بعد ما هم از قانون اینها کم اطلاع، زنگ زدیم به یکی دو تا از بچه های قدیمی تر که جریان از چه قراره، گفتن که بعله اینجا رسم اینطوره که میان بازدید می کنن که احتمالا اگه کثیف کرده باشین خونه رو، بگن تشریف ببرین
ما هم الان دوروزه افتادیم به خونه تمیز کاری، انگار که امتحان داشته باشیم
آخه یه سری تمیزکاریهایی هست که به طور روتین انجام نمی دیم، مثل جارو کردن تراس یا تمیز کردن میز صبحونه روی تراس، چون الان تمیز کنی، دو روز دیگه باد میاد و میز کثیف می شه، کلی هم برگ می ریزه، الان هم که هوا سرده و تراس کلا استفاده نمی شه، خب چه کاریه؟
این خونه ای که ما هستیم پرده مثل مدل ایران که تو خونه داشتیم نداره، اونها راحت بود، پرده رو در میاوردی و می شستی و اتو می زدی و فلان، یا اینکه می دادی بیرون اتو شویی، ولی الان پرده کرکره داریم، بعد چون پنجره ها رو گاهی باز می کنیم، خب کثیف می شه، حالا من از دیشب دونه دونه ، لایه لایه اینها رو تمیز کردم، یعنی اگه خونه خودم بود که فکر کنم می کندم می ریختم دور یه سری نو وصل می کردم، بس که نمی صرفه تمیز کردنش
حالا هم اینجا نشستم منتظر که ساعت دو بشه اینها بیان و برن، دارم فکر می کنم بهشون بگم ما دوست داریم یه سگ یا گربه بگیریم، شاید موافقت کنن
.

0 comments: