Thursday, July 10, 2008

بعد تر

کتاب یک مرد/اوریانا فالاچی/ترجمۀ یغما گلرویی
.
.

.
آخه من نمی دونم این آقای یغما گلرویی چی فکر کرده با خودش؟
کتاب ترجمه کرده، یه عالمه اَ اِ اُ و هر علامت دیگه ای که به فکرش رسیده مثل ساکن و تشدید گذاشته
وقتی شروع می کنم به خوندن انگاری دارم زجر می کشم
اینقدرعلامت داره که مجبورم رعایت کنم که اصلا نمی فهمم چی دارم می خونم، هر علامتی حواسمو پرت می کنه، حرصم میگیره و میذارش کنار، حتی دو صفحه هم نمی تونم ادامه بدم، رکوردم دو پارگراف بوده
واقعا علامت گذاشتن بالای حروف قراره واسه خواننده چی کار کنه؟
اینکه روی ساده ترین کلمات که هر کسی میدونه چطوری خونده میشه از این شکلک ها وجود داشته باشه چه کمکی می کنه؟
واسم جالبه بدونم این کار و واسه قشنگی کرده یا واقعا منظورش همین بوده ؟
یعنی می خوام بگم که این شکلک گذاری محصول یک فکر بوده یا یه جهش ژنتیکی احیانا ؟
.
پ.ن
تمام علامتایی که توی عکس دوم دورش خط کشیدم به نظرم بی خود بودن و فقط نقش مزاحم رو ایفا می کنن
.

6 comments:

Donya said...

بعضی ها دوست دارن خلاقیت به خرج بدن ولی نمی دونن چی کار کنن !!!

ضمنا این دیگه خیلی خلاق بوده نوشته :

marasem O ghanooni!!!
حالا یا منظورش
marasem E ghanooni
بوده یا
مراسم و قانونی!!!

؟!؟

اردی خان said...

زیاد حرص نخور. چهار پایی بر او کتابی چند همینها هستند. یه روز سر کلاس یدونه از اون کیف سامسونتی ها ( چقدر من متنفرم از این اداهای مزخرف ) با اون ریخت و قیافه کلنگی برگشت گفت : "ابن خل دون" (به ضم خ) در حالیکه میدونی ابن خلدون (به فتح خ) است. من که ترکیده بودم از ریسه رفتن. هرچی هم مودبانه میگفتم که : آقا ابن خلدون..... باز تکرار می کرد خل !!! این نویسنده هم باید آخوند میشده یا معلم تازینامه که صدای خروف را اونهم بعضی جاها غلط گذاشته. تازه نمی فهمم کتاب ترجمه شده و در سطح فروش چرا باید عامیانه ترجمه بشه؟ این هم از اون کارهاست ها...!!! من که کامنت نمی گذارم.چون باهات قهرم. مسئولیت هیچ کدوم از این کامنتها رو هم گردن نمی گیرم

Mani Behrooz said...



ای بیمعرفت لینک منو پاک میکنی؟

باشه باشه
:)))))

Mani Behrooz said...



انقدر تو و اردلان گفتین که صفحه اول رو در سایت فیلترنشده ام سبکتر کردم
www.mpahlavi15.blogspot.com
چهارتاپست . خوبه حالا؟ بیاببین باز این کامپیوتر قراضه ات جواب میده یا نه؟
:))))))))))))))

اردی خان said...

درود بانو.
ببین برو به این سایت بهتره. سرعتش خوب شده

http://www.mpahlavi15.blogspot.com/

اردی خان said...

مانی ببین دلخور نشو ...این تقویم بانو...!!!!!!!! ید طولایی در پاک کردن کامنتهای بنده هم داشته ... بی خیال

هاهاهاهاهاها