Sunday, June 29, 2008

غروب

موضوع سر کلاس این بود که چه کسی تو زندگی شما تاثیر زیاد گذاشته و از این حرفا
بعد یکی از بچه ها شروع کرد به صحبت که آره همسرش خیلی تو زندگیش موثر بوده و بعد از ازدواج خیلی تغییر کرده واصلا اون بوده که این خانم و با چادر آشنا کرده و یه مشت از این حرفا
بهش میگم یعنی الان چادر که سر می کنی چه احساسی داری؟
میگه بیشتر احساس امنیت می کنم
واقعا خیلی جالب بود که یکی به آدم بگه که چادر سرت کن بعد احساس امنیت کنی، خب با احساس خریت و این جور چیزا چی کار می کنی
یکی از طرفند های آقایون واسه سوار شدن به خانم ها اینه که مثلا چشاشونو معصوم می کنن و با اداهای عاشقانه میگن : عزیزم، میدونی چیه؟ من ایقدر تو رو دوست دارم که اصلا نمی تونم تصور کنم کنم یه تار ِ موی تورو حتی کسی ببینه
بعدش اگه خانم خر باشه و قبول کنه، کم کم دامنۀ دوست داشتن این جور آقایون وسیعتر میشه، از آستین بلند بپوش که دستات و کسی نبینه تا فلان جا نرو و با فلانی نگرد و این حرفا
من نمی دونم چرا این دخترا به این جور مردا نمی گن که خب تو هم کلاه سرت کن چون من اینقده دوستت دارم که نمی تونم تصور کنم که کسی موهاتو ببینه، آستین بلند بپوش، شلوار شونصد پیله بپوش که برجستگی های بدنتو کسی نبینه
فرقی نداره که
یعنی اگه یه خانمی به پارتنرش اینا رو بگه اون میره واسه دوستاش تعریف می کنه که از وقتی من با این خانم آشنا شدم تغییرات عمده ای تو زندگیم ایجاد شده، بیشتر احساس امنیت می کنم؟
.

9 comments:

masgh said...

اصولا من یه سوال دارم آیا از دست ما نارحت شدی یا ما چیزی گفتیم که موجبات ناراحتی فراهم آورده و از ما رنجور شدید که دیگر به وب ما نمیایید
در مورد این پست هم خواهم گفت اما تا وقتی که تکلیف ما از بابت ناراحتی شما از دست ما روشن شود منتظر پاسخ شما آن لاین میمانیم

masgh said...

من واقعا معذرت میخوام اصلا قصد جسارت نداشتم فقط دیدم مدتیست از نظرات سازنده ی شما خبری نیست .البته درسته که قبلا ناراحت نبودیدی ولی فکر کنم الان شدیدی نه D:

masgh said...

در مورد این پست هم باید بگم چون( تکلیف معلوم شد )مردها اصولا انسانهای خود خواهی هستن و اصولا زنهارو به نفع خودشون تغییر میدن اونی هم که احساس امنیت میکرد درست میگه من که بچه بودم وقتی میرفتم زیر چادر همون احساس رو داشتم .میبینید معلوم شد اون ذهنش بچس

Farhood said...

به قول يکی از دوستان خريت نه تنها علف خوردن است

اردی خان said...

هاهاهاهاهاها... درود خانومی. میدونی اون فکر کرده مثلن چادر زرهی، چیزیه، یا با جلیقه ضد گلوله اشتباه میگیرن میگن چادر امنیت میاره.

بیا گویم برایت داستانی/ که تا تاثیر چادر را بدانی

در ایامی که صاف و ساده بودم/ در کریاس در استاده بودم

زنی بگذشت از آنجاباخش و فش/ مرا عرق النسا آمد به جنبش

......
به من میگوید واکن چادر از سر/ چه پر روییست این الله اکبر

جهنم شو مگر من جنده باشم/ که پیش غیر بی روبنده باشم
........

دو دست ام همه در پیچه اش بود/ دو دسته بنده در ماهیچه اش بود

بدو گفتم تو صورت را نکو گیر/ که من صورت دهم کار خود از زیر

به زحمت جفت لنگش جا نمودم/ در رحمت به روی خود گشودم
........
دوست داشتی شعر کاملش رو تو وب سایتم برای دانلود گذاشتم

پاینده باشی. آلت زندیقیان برقرار

به سوی کانادا said...

سلام
یه چیزی که می خواستم اضافه کنم اینه که همسران این خانومها از همه حیض ترند و دوم اینکه حجاب باید حجاب درونی باشه

به سوی کانادا said...

راستی وبلاگ خوبی دارید

به سوی کانادا said...

ادرس من
www.ashoo1970.blogfa.com

Donya said...

خر که شاخ و دم ندارد !! ( با لحن طوطی شهر قصه )

بعضی ها ذاتا از تحت تملک و تسلط بودن خوششون میاد انگار !