Tuesday, June 24, 2008

غروب

یکی از مشکلاتی که من همیشه باهاش دست به گریبانم( چه گنده شد) اینه که خیلی تند صحبت می کنم و تو کنفرانس ها و این چیزا سر این موضوع خیلی مشکل دارم، کلی صدامو ضبط کردم و گوش کردم که شایدی اصلاح بشه، ولی نمیشه که نمیشه
حالا امروز باز سر کلاس زبان همین و استادم گفت، کلی دلیل آورد که شما با آروم صحبت کردن می تونین واسه خودتون زمان بخرین واسه فکر کردن و از این حرفا
بهش میگم بابا من چی کار کنم نمیشه خب، اصلا این موضوع ارثیه تو خانوادۀ ما، مثلا من خودم که متخصص تند صحبت کردنم نمی فهمم عموم چی میگه، یا اینکه وقتی تلفن میزنی خونه یکی شون، رو پیغام گیر یه سوت میشنوی در حد سه ثانیه، ولی اگه یکم دقت کنی می فهمی گه گفته : در حال حاضر ..... یعنی یه چیزی در حد سه جمله رو در عرض سه ثانیه گفته
هی بهم می گن حرفاتو می جوی، اینقده بدم میاد ازین جمله
حرفاتو می جوی
حرفاتو می جوی

0 comments: