Thursday, June 26, 2008

بعد از ظهر




5 comments:

اردی خان said...

عکست منو کشته وای که پنچروم.... کو تا کریسمس؟ این درخت از کجا سبز شد تو وبلاگت؟ چمبه کاشته؟

masgh said...

واقعا چه ذوق و سلیقه ای این نوعی کانسب چوال آرت است یا نوعی گرافیتی با انگور یا وقت گذرانی از نوع هنریست چه نام دارد اینها +راستی خوب نیست مردم رو برای کارهاشون مسخره کرد درمورد اون بدبختهایی میگم که لقد به بی ضه خورده بودن ( استایل نصیحت کردن پدرانه اونم پدر +باسبیل درضمن من به روزم

اردی خان said...

کی مسخره کرد خانوم. راست میگه دیگه. آخه حکومت عزیز بی پدر جلاد آخوندی صیغه ، شیرین ترین لذت زن (فاطمه زهرا(مج))رو گذاشته که این آدمها نرن با الاغ ..بعله... آخه یعنی چی میخ طویله، نردبون، طناب ... که یکی میخواد با شتر یا الاغ بخوابه. مسخره چیه خانوم. بس کن

NEWsħĀ said...

ما عکس های بلاگتان را دوست داشت میدانید که ؟ دو نقطه گاز و اینا

تازه قالب نو مفارک فاشه - د من همین الانه دیدن کرتاهه
کرتاهه (با تلفظ هندی بخوان ) فعلا همینا تا بعد جولی مولی جونی

NEWsħĀ said...

ها - نه یادم اومد - میدونی که پست های با ایده را من دوست دارم و این شاخه انگور هم همچنین
و من الله التوفیق - نیوشا