Sunday, May 11, 2008

خوشحالی

در حال حاضر نه قانعم ، نه راضی
همیشه خوشحال بودن وقت ِ راضی بودن،با خوشحال بودن وقت قانع بودن واسم یه دنیا فرق داشته
برای من راضی یعنی از دل ، قانع یعنی از فکر
راضی یعنی من خودمو گول نمی زنم،قانع یعنی من سر خودمو شیره میمالم
راضی یعنی این چیزی که ساختم خیلی خوبه و بدون اینکه بهش فکر کنم اتوماتیک عمل میکنه تو خوشحال کردن من، قانع یعنی دنیاهه که ساختم منو همینطوری خوشحال نمیکنه ،باید بشینم راجع بهش فکر کنم تا یه ریزه خوب شه حالم
الان خوشحال نیستم و نمی تونم خودمو قانع کنم با چرت و پرت تحویل خودم دادن
ولی واقعا اگه دنیام چطوری باشه خوشحالم؟
این تغذیه امروز ِ منه

1 comments:

NEWsħĀ said...

جولیان ای جولیان
من فکر میکنم خوشحالی فقط ثانیه ای هست یا فوقش ساعتی
بعدش عوض میشه
دووم نمیآره . یعنی همون هم باید ثبت کرد توی ذهن . چون فردا یه هویچ دیگه از هوا پرتاب میشه تو کله ی من یکی ! اینو گفتم بخندی . ببین چون من عین خودت ریدری هستم ، لیبل ها رو نمیدیدم الان چشم مبارکم خورد به لیبل پایینی که نوشته آنال .... سه نخطه .. ووووش ننه من برم تا افاضات ادب نکردم .. آی حال داد ای ور نپریده
:))))))))))))
جرم ه من طناب هست با این مدل کامنت هام

کشتمت .. اوپس یعنی بکشم
لیبل : خط اول جدی بود ، باقیش چاق سلامتی با جولیان

به ابولفظل کامنتم اگه بپره خودم رو زیره تریلی میندازم چون فارسی تایپیدم
بسملاه