Monday, May 12, 2008

دوشنبه 23 اردیبهشت سال 1387

تو این موسسه که من کلاس انگلیسی میرم و خیلی هم دوسش دارم علاوه بر کتاب اصلی،یه کتاب داستان هم داریم که هر ترم باید اونو بخونیم و ازش امتحان میگیرن
کتابها اصولا بین 70 تا 80 صفحه داره و 10 فصل هست و معمولا به قول خودشون واسه تقویت ریدینگ گذاشتن اینا رو،سلف استادی ِ و در جلسه 7 امتحان گرفته میشه ازش،40 تا سئوال میدن و شما بعد از اینکه خودت تو خونه اونو خوندی میری امتحان میدی،یعنی منظورم اینه که کتاب و سر کلاس نمی بری کلا
نمره امتحان 10 نمره است،در واقع یک دهم ِ نمرۀ پایان ترم
نحوۀ امتحان گرفتنشون از این کتاب خیلی جالبه، سئوالات هم 4 جوابیه
بخش اول در مورد مکانهاست،مثلا می پرسه که خونه عمه قزی کجا بود؟
یا مثلا فلکۀ فلان تو کدوم شهر بود؟
بخش دوم در مورد لغت های توی داستان هست،که بخش منطقی امتحان ِ که باید مترادف هر لغت رو از توی چهار گزینه انتخاب کنیم
بخش سوم اینه که مثلا میپرسه اون آقایی که قدش بلند بود و ریش ِ قرمز داشت کی بود؟ که من باید اونقدر توانایی داشته باشم که از بین 30 تا شخصیت اون آقا رو یادم بیاد
بخش چهارم اینه که یه جمله می نویسن مثلا:تو آدم پستی هستی
بعدش 4 تا شخصیت میذارن تو گزینه ها که بچه ها باید حدس بزنن که از بین اون اشخاص اون جمله رو کی گفته بوده
یه بخش هم داره که مثلا می خوان هوش بچه ها رو باهاش بسنجن،میگن مثلا،آقای رابرت وقتی مرد متاهل بود؟
که این بخش از سئوالات شامل مواردیه که در داستان اشاره نشده و شما باید خودت کشفش کنی
...........
یعنی خواستم فقط گفته باشم که طراح این امتحان یکی از احمقای روی زمینه

6 comments:

NEWsħĀ said...

aaaaaa =)))))))
In post paini khodast
dring dring
aaaaaa =)))))))
aaaaaa =)))))))

NEWsħĀ said...

جولیان اینم تیکه پیتزا باسه تو


اختصاصی از نیوش به جولی
http://s3.tinypic.com/qwyl44.jpg

NEWsħĀ said...

آقا حالا که همه عین من شکمو هستن یک بلاگ آشپزی بزنم ؟ والا .. وای دلم

NEWsħĀ said...

آی جولی جولی جولی دلتو نگه دار که چند تا غذای دیگه هم دارم .. این کامنت من در لیبل شکمو ها دست بندی میشه .. مرگ بر سلول های چربی .. نیوشا
تابستون شده ببین چه من خودم رو از شکل و قیافه میندازم و شبیهه ماموت ه بیکینی پوشیده میکنم با این مدل خوردن ، یعنی بلعیندن

NEWsħĀ said...

یه چیزه دیگه ! من کامنت نمیدم ، نمیدم نمیدم یهو یه جایی میرم ویران میکنم و الان این جا ویران گری میکنم .. همین روزهاست که جولیان با دم پایی ابریش به جون من بیفته
:)))))))

نه یعنی اینکه من گاهی کامنت دونی رو با بلاگ اشتباه میگیرم
جان خودم رفتم
نزن

NEWsħĀ said...

یادم رفت جولی
چیزه اگر حال و حوصله داشتی
عکس بذار از ایران
در و دیوار
مردم
هاااا

به جان فردی دیگه رفتم