Monday, April 7, 2008

همون تاریخ ولی با تغییر ساعت

چند روز پیش رفتم مغازه فرزین که کنار سینما فرهنگه قهوه بخرم،گفتم یکم چایی سبز هم بگیرم،آقا اینا گرفتن تو این چاییا بهار نارنج ریختن ،اصلا وقتی می خورم یک حالی میده،از اون طعم تلخ چای سبز هم کمی جلوگیری می کنه.ولی بطور کلی بوی بهار نارنج فقط تو زمستون می چسبه،وقتی چایی ریختی تو استکان و هنوز داغه،یک دونه بندازی توش،تو داغی چای بوی اونم بلند میشه ،خیلی حال میده.

 فقط دوست دارم شبها برم حموم،ولی از وقتیکه این ساختمون روبرویی اومده بالا تو حموم دیده میشه،یعنی از پنجره حموم،خلاصه که این لذتهای کوچک را هم بر ما حرام می کنند براحتی...

امروز نشستم یک سری برنامه ریزی کردم واسۀ آیندۀ نزدیک،یعنی تا آخر شهریور،می خوام عملیشون کنم.

این کتاب پرسپولیس رو هم دارم از اینترنت دانلود می کنم بخونم ببینم چه خبره.

راستی آخر هفته چمبه جونم داره میاد تهران،منم خیلی خوشحالم



0 comments: