Friday, April 25, 2008

این پست بدون بو است

به نظر من بدترین قسمت خونه داری بردن آشغال بیرونه،واقعا از این کار بدم میاد،به همین خاطرهم این کار و به ندرت انجام میدم،نه این که تولید نکنم آشغال ها؟ نه،فقط بیرون نمی برم
خلاصه گاهی وقتا اینقدر میشه که مثلا پنج شش تا پلاستیک آشغال دارم تو خونه،هی نگاشون میکنم و غصه می خورم،هی میگم خدایا نمیشه تو خودت مردونگی کنی و بیای اینا رو تا سر کوچه ببری؟
اونم که واسه این چیزا به آدم پا نمیده.....خلاصه
یکی از اون موقعیت های 6-5 پلاستیکی همین الانه ،که من 5 تا رو تو یه پلاستیک بزرگ گذاشتم و یه دونه پلاستیک خیلی بزرگ هم از قبل داشتم
اصلا دارم فکر می کنم فردا صبح چطوری اینا رو از خونه خارج کنم و تا سر کوچه ببرم ؟ مثل محمو له قا چاق شده
یعنی خدائیش خودم اینو دست یکی ببینم فکر میکنم یکی رو کشته تیکه تیکه کرده ریخته تو پلاستیک
.....
دعای این وقت : خدایا قول میدم اگه بیای اینا رو ببری تا سر کوچه ،در موردت تجدید نظر کنم به جان خودم

0 comments: