Sunday, April 6, 2008

شنبه 17 فروردین سال 87

راستش امروز از صبح تا الان هیچ کار خاصی نکردم،به یکی از دوستام گفتم که می تونی فکر کنی که یک روز رو چه طوری می شه به گند کشید؟
واقعا من امروز این کارو کردم
فقط صبح رفتم یک موسسه ای که واسه کلاس زبان ثبت نام کنم،آخه من می خوام از کلاس زبان بالا برم،بعد دیدم که حالا کلاساش شروع شده،فقط یک کلاس فیلم داشت که به نظر خوب میومد،احتمالا فردا میرم ثبت نام،مثلا فیلم میذارن و در موردش انگلیسی صحبت می کنن
تا ببینیم
نه راستی یک کار مفید دیگه هم کردم،نشستم مثل بچه آدم رو پروپوزالم کار کردم و تقریبا تموم شد ولی جالبه که وقتی احساس کردم که هشتاد درصد راه رو رفتم تلفن زدم به استاد راهنمام،وقتی مشورتم تموم شد فهمیدم که تازه بیست درصد راه و رفتم،خیلی دردناک بود،احتمالا حالا قبل یا بعد از ثبت نام کلاس زبان باید پاشم برم آزمایشگاه های این ور اون ور یک سری سئوال بپرسم،روز سختی در پیش داریم

0 comments: